The Brand of
Zprávy:

ABIZOL OCENĚN NEJLEPŠÍ ZNAČKOU 2011

2011.10.12

NEJLEPŠÍ ZNAČKA – CENA SPOTŘEBITELŮ ZA OCHRANU PROTI VODĚ

Abizol Tytan Professional byl zvolen nejlepší značkou mezi bitumenovými hydroizolacemi pro stavebnictví v Polsku. Titul Nejlepší značka se uděluje na základě výzkumu provedeného mezi 800 stavebními profesionály, kteří volí nejlepší výrobky v každé kategorii. Abizol - značka s více než 40 letou tradicí v Polsku - byl oceněn za své trvanlivé složení a neměnnou kvalitu.

CZ - top brand Abizol.jpg

Úspěch značky Abizol je postaven na kombinaci tradice a inovace. Selena získala značku Abizol v roce 2007, produkt následně inovovala přidáním syntetického kaučuku a modifikátorů. Inovativní receptura se vyznačuje zvýšenou odolností izolační vrstvy a odolností proti nepříznivým povětrnostním podmínkám (např. proti vzniku prasklin, jako důsledek mrazu). Nová generace výrobků Abizol si rychle získala uznání zákazníků a v současné době používají výrobky značky Abizol profesionálové v mnoha zemích Evropy: Polsko, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko a Ukrajina.
Abizol je jednou z nejstarších a nejpopulárnějších značek na polském stavebním trhu. Již více než 40 let se Abizol používá k ochraně střešních krytin a stěn proti vlhkosti, jako základní izolační materiál u mnoha budov v Polsku. Díky své spolehlivosti a snadné aplikaci, se v Polsku jméno Abizol stalo synonymem pro všechny asfaltové hmoty, což nejlépe demonstruje pozici a význam této značky.

Titul Nejlepší značka je udělován na základě telefonického a internetového průzkumu provedeného mezi 800 respondenty, kteří volí nejlepší výrobky v každé kategorii. Ocenění představuje objektivní názor trhu na kvalitu výrobků nabízených v rámci dané značky a zároveň vysílá zprávu stavebnímu trhu, že výrobek je uživatelům doporučen samotnými odborníky.

abizol_tytan.GIFUmístění v žebříčku Nejlepší značka je součástí každoroční Laurelovi spotřebitelské soutěže organizované novinami pro podnikatele "Pojďme se bavit o podnikání" ("Řeč o podnikání“) a agenturou Pro-Media. Spotřebitelský Laurel je celostátní polský projekt, který nominuje nejoblíbenější výrobky a značky v několika kategoriích. Unikátní, rozsáhlý spotřebitelský výzkum přináší odpověď na otázku, které výrobky a služby jsou na trhu nejoblíbenější. Pro každou kategorii výrobků je prováděn průzkum mezi 800 koncovými uživateli, což zaručuje objektivitu výsledků.

Zprávy

zobrazit více

KDE KOUPIT

kde jsme

OBCHODNÍ ZÁSTUPCI

napište nám