ABIZOL OCENĚN NEJLEPŠÍ ZNAČKOU 2011

NEJLEPŠÍ ZNAČKA – CENA SPOTŘEBITELŮ ZA OCHRANU PROTI VODĚ

Abizol Tytan Professional byl zvolen nejlepší značkou mezi bitumenovými hydroizolacemi pro stavebnictví v Polsku. Titul Nejlepší značka se uděluje na základě výzkumu provedeného mezi 800 stavebními profesionály, kteří volí nejlepší výrobky v každé kategorii. Abizol – značka s více než 40 letou tradicí v Polsku – byl oceněn za své trvanlivé složení a neměnnou kvalitu.

CZ - top brand Abizol.jpg

Úspěch značky Abizol je postaven na kombinaci tradice a inovace. Selena získala značku Abizol v roce 2007, produkt následně inovovala přidáním syntetického kaučuku a modifikátorů. Inovativní receptura se vyznačuje zvýšenou odolností izolační vrstvy a odolností proti nepříznivým povětrnostním podmínkám (např. proti vzniku prasklin, jako důsledek mrazu). Nová generace výrobků Abizol si rychle získala uznání zákazníků a v současné době používají výrobky značky Abizol profesionálové v mnoha zemích Evropy: Polsko, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko a Ukrajina.
Abizol je jednou z nejstarších a nejpopulárnějších značek na polském stavebním trhu. Již více než 40 let se Abizol používá k ochraně střešních krytin a stěn proti vlhkosti, jako základní izolační materiál u mnoha budov v Polsku. Díky své spolehlivosti a snadné aplikaci, se v Polsku jméno Abizol stalo synonymem pro všechny asfaltové hmoty, což nejlépe demonstruje pozici a význam této značky.

Titul Nejlepší značka je udělován na základě telefonického a internetového průzkumu provedeného mezi 800 respondenty, kteří volí nejlepší výrobky v každé kategorii. Ocenění představuje objektivní názor trhu na kvalitu výrobků nabízených v rámci dané značky a zároveň vysílá zprávu stavebnímu trhu, že výrobek je uživatelům doporučen samotnými odborníky.

abizol_tytan.GIFUmístění v žebříčku Nejlepší značka je součástí každoroční Laurelovi spotřebitelské soutěže organizované novinami pro podnikatele „Pojďme se bavit o podnikání“ („Řeč o podnikání“) a agenturou Pro-Media. Spotřebitelský Laurel je celostátní polský projekt, který nominuje nejoblíbenější výrobky a značky v několika kategoriích. Unikátní, rozsáhlý spotřebitelský výzkum přináší odpověď na otázku, které výrobky a služby jsou na trhu nejoblíbenější. Pro každou kategorii výrobků je prováděn průzkum mezi 800 koncovými uživateli, což zaručuje objektivitu výsledků.